Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Iz

Israel "IZ" Ka’ano’i Kamakawiwo ‘ole



Ξύπνησα το πρωί εν μέσω απόλυτης ερημιάς και εξαιτίας της απόλυτης ερημιάς, άνοιξα την τηλεόραση. Μια ενέργεια εντελώς αδιανόητη για μένα και ειδικά τόσο νωρίς το πρωί. Το ρολόι γράφει 6:12. Είμαι ευτυχής που το έκανα.
  Σε κάποιο μουσικό κανάλι παίζει το Somewhere over the rainbow από τον μεγάλο Iz. Τον γίγαντα με τη μεγάλη καρδιά. Πόσα πολλά μου θύμησες αδερφέ μου! Κάθε φορά που ακούω αυτό το τραγούδι (και δεν το έχω ακούσει εδώ και πολλά χρόνια), βλέπω τον εαυτό μου σε μια απροσδιόριστη παιδική ηλικία, τότε που όλα ήταν όμορφα κι όλα έμοιαζαν εύκολα, η ζωή, η αγάπη, το μέλλον. Τότε που όλα κρύβονταν πίσω από μια ομίχλη αισιοδοξίας. Ξέρετε, τότε που κρατούσαμε ένα χέρι λίγο μεγαλύτερο από το δικό μας κι όλα έμοιαζαν σωστά.
  Ας γυρίσω όμως στον Iz.

Στεκόμουν καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού, αποσβολωμένος, γιατί ποιος δεν μαγεύτηκε από αυτή την αγγελική φωνή. Οτιδήποτε κι αν έχει τραγουδήσει κι όσες φορές κι αν το έχεις ακούσει, πάντα είναι η πρώτη φορά. Ίσως αυτή να είναι και η μαγεία του Iz.
  Η φωνή του και τα τραγούδια του με έχουν συντροφέψει ατέλειωτες νύχτες, εκεί στα φοιτητικά μου χρόνια και υπέροχες καλοκαιρινές μέρες. Για έναν ακατανόητο λόγο, όποιος ακούει τη φωνή του νιώθει μια παράξενη ηρεμία, μια βεβαιότητα πως όλα θα πάνε καλά στο τέλος.
  Ακούστε το εκπληκτικό Somewhere over the rainbow παιδιά. Η μέρα μας θα γίνει πιο όμορφη. Μου αρέσει η ιδέα πως σήμερα, κάπου στον κόσμο, όπου κι αν είμαστε όσοι διαβάσουμε αυτό το κείμενο, θα σιγοψιθυρίζουμε στη δουλειά μας και στο σπίτι μας το τραγουδάκι αυτό. Τι όμορφο που θα ‘ναι!

Λοιπόν αδερφέ μου, σήμερα σε σκεφτόμαστε. Ίσως τα πούμε κάποτε κάπου πέρα απ’ το ουράνιο τόξο… Καλοτάξιδος πάντα.

http://www.youtube.com/watch?v=Gj7QiHsCOrQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου